Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми 2.4 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Вътре в бравите има едни микроключета и най-вероятно те правят мизерията. Вариантите са 2. Или не правят добър контакт или не се задействат винаги механично.
    За да локализираш коя е проблемната врата и дали изобщо е от това, е добре да се провери действието на въпросните ключета, като се мерят веригите им на конекторите между вратата и купето.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      За да се стигне до микроключетата. трябва ли да се сваля кората? Може ли снимка какво представлява микроключето?
      Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

      Comment


      • #18
        Трябва да се свали кората, бравата и бравата трябва да се разглоби. Въпросните ключета са вътре в нея. Това не е малко работа и поради това е добре първо да се провери това, което написах в предишния си пост.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от KARTaL Покажи съобщение
          Задницата е доста нестабилна. Проблема не е от вчера, просто не съм му обръщал особено внимание защото имаше други неща по колата за оправяне. Днес на няколко пъти на хубав участък колата се разлюля стабилно. Получава се едно клатушкане от ляво на дясно. .
          При мен на прав участък нямаше проблем, каквато и да е скоростта. В завой, обаче, при по-силно накланяне задницата "потъваше" толкова гадно, че на 2 пъти на магистрала щеше да ме изхвърли от пътя. Сменихме тампони отзад и заспа. На подемник като се вдигне, доста видимо играеха и двете гуми.
          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

          Comment


          • #20
            За кои тампони става въпрос?
            Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от KARTaL Покажи съобщение
              За кои тампони става въпрос?
              Не знам точно как се водят, но майстора като я вдигне ще разбере, ако е от тях проблема, разбира се. На мерцедеси има същите, даже в каталозите излизат като за мерцедес, а не за алфа. Това поне знам аз.
              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

              Comment


              • #22
                Шарнирни втулки се казват.
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment


                • #23
                  Група здравейте, имам няколко въпроса пак за колата. На таблото ми свети ABS, а след 15 минути каране гасне и почва да свети ASR постоянно. Това проблем ли е? Трябва или не трябва да свети?
                  Автопилота не работи. Като врътна "ключето", на таблото светне, но не работи. От какво може да идва проблема?
                  Волана ми като карам на право седи леко в ляво. На реглаж ли да я карам? Благодаря!
                  Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                  Comment


                  • #24
                    Волана ли седи вляво, или ти го държиш вляво за да обираш дърпането надясно?

                    Comment


                    • #25
                      Като се кара кола, седи вляво и върви направо колата.
                      Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от KARTaL Покажи съобщение
                        Група здравейте, имам няколко въпроса пак за колата. На таблото ми свети ABS, а след 15 минути каране гасне и почва да свети ASR постоянно. Това проблем ли е? Трябва или не трябва да свети?
                        Автопилота не работи. Като врътна "ключето", на таблото светне, но не работи. От какво може да идва проблема?
                        Волана ми като карам на право седи леко в ляво. На реглаж ли да я карам? Благодаря!
                        ABS не трябва да свети. Провери на диагностика от къде идва проблема. Най-вероятно някой от датчиците е пробил ( нарушена изолация) и за това подава сигнал за грешка. Но може и нещо в централата да е станало, за това първо диагностика за да се локализира проблема.
                        Авто пилота работи при скорости над 30км/ч. Щом светва опитай да врътнеш копчето със знак + - по посока + като го задържиш натиснат и ако всичко е наред ще усетиш как колата сама се контролира. Това обаче го направи когато се движиш поне с 50км/ч.
                        Може волана да е свалян и да не е сложен правилно. Иди на реглаж и там ще установят дали е така или има друг проблем - щом казваш, че перманентно стои на една страна а колата се движи направо.
                        sigpic
                        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                        Comment


                        • #27
                          Сменяха ми радиатора на парното и доста неща нещо не са нарпавени както трябва. Стъклото ми се запотява. От радиатора ли е?

                          Чистачките ми правят половин оборот (на половината стъкло) За ново моторче ли е? Оставих да направят празен ход, но без резултат.

                          От както съм купил колата като отида на някоя бензиностанция и тръгне да се пълни пистолета доста често спира. На другите коли като гледам това не е така. Миналата седмица като ходих до морето и пълних резервоара се пълни доста време и мисля да го реша и този проблем. Някой да е имал същите проблеми? Благодаря предварително
                          Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                          Comment


                          • #28
                            Такаа.
                            Първо - докато ти свети ABS-са, темпомата няма да работи.
                            Реши си проблема, най-вероятно е датчик.
                            Запотяването на стъклото говори за пропуск в охладителната система. Като забършеш с пръст, стои мазно от антифриза.
                            За волана - закарай колата на стент. Вероятно, като са ти разглабяли таблото заради парното и не са белязали волана, и после са го сложили по "спомени". Ако е малко отклонението, може да се коригира от накрайниците. Ако е голямо, ще ти центрират волана и ще го наместят отгоре.

                            А, за чистачките - свали моторчето с рамената и ги ревизирай. Едва ли са за смяна щом имат някакво движение.
                            За зареждането проблемът е в отдушника на резервоара. Трябва да се почисти.
                            Last edited by myato; d.m.y г., 10:35.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #29
                              На диагностика ще отчете датчика предполагам?
                              Проблема с волана е решен, благодаря все пак.

                              Предполагам това с почистването на резервоара е голяма разправия?
                              А с охладителната система някой, който се занимава с климатици ще ми свърши работа?
                              Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                              Comment

                              Working...
                              X